چئمپینز ٹرافی میں پاکستانی ٹیم کی پہلی فتح، بڑی ٹیم ارجنٹینا کو آؤٹ کلاس کر دیا

بریڈا: نیدر لینڈ کے شہر بریڈا میں جاری ہاکی چیمپئنز ٹرافی 2018 میں پاکستان نے پہلی فتح حاصل کرتے ہوئے ورلڈ نمبر دو ارجنٹینا کو آؤٹ کلاس کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ہاکی ٹیم نے بریڈا میں کھیلے گئے میچ میں ارجنٹینا کے خلاف بہترین کھیل پیش کرتے ہوئے اسے 1-4 سے شکست دے کر اپنا پہلا میچ جیت لیا۔

مسلسل تین شکستوں سے دوچار پاکستان ٹیم نے ٹورنامنٹ میں کم بیک کرتے ہوئے دنیا کی دوسری بہترین ٹیم کے لیے خطرے کی گھنٹی اس وقت بجادی جب عرفان جونیئر نے میچ کے دسویں منٹ میں پاکستان کی طرف سے پہلا گول کر دیا۔

اگلے نو منٹ تک دونوں ٹیموں کے درمیان گول اسکور کرنے کے لیے زبردست کشمکش جاری رہی، 29 ویں منٹ پر ارجنٹینا کی طرف سے پریٹیس ماٹیز نے گول اسکور کر کے پاکستان کی سبقت ختم کردی۔

پاکستان ہاکی ٹیم کے لیے اس اہم میچ میں اگلے اٹھارہ منٹ بعد گرین شرٹس نے مخالف ٹیم کو آؤٹ کلاس کرتے ہوئے شان دار کھیل پیش کیا اور پے در پے دو گول اسکور کر کے فیصلہ کن برتری حاصل کرلی۔

گرین شرٹس کی طرف سے 47 ویں منٹ میں علی مبشر نے گول اسکور کیا، جب کہ 49 ویں منٹ پر احمد اعجاز نے خوب صورت گول اسکور کیا۔

دنیا کی دوسری بہترین ہاکی ٹیم پاکستان ٹیم کی تین ایک سے برتری کو ختم نہ کر سکی، 58 ویں منٹ میں بلال محمد علیم نے ایک اور گول اسکور کرکے گرین شرٹس کی جیت یقینی بنا دی۔

خیال رہے کہ نیدر لینڈ میں جاری ہاکی چیمپئنز ٹرافی میں گرین شرٹس کو اب تک بھارت، آسٹریلیا اور میزبان ٹیم نیدر لینڈز کی جانب سے شکست کا سامنا کرنا پڑ چکا ہے۔